Jak mě otrávil Šálek
PŘED ČTENÍM SE PROCVIČ A UDĚLEJ ALESPOŇ JEDEN KLIK
„Otevřený dopis“ dopravní společnosti.
Dvaadvacátého ledna jsem chtěl cestovat autobusem společnosti Cup tour v 19.20 hod. O minutu později, kdy bus ještě stál na nástupišti, jsem zpoza zavřených dveří pokynul, zda by mohl ještě otevřít. On pokynul zamítavým gestem. Jednoduchá komunikace, která mě z pochopitelných důvodů nasrala. Člověk se vrací z háků, vyřízený po celém dni, dobíhá autobus a pak si připadá jako kokot, když stojí na prázdném nástupišti před zavřenými dveřmi poloprázdného autobusu. Chápu, že řidič musí plnit jízdní řád, ale ze zkušenosti vím, že najet večer na cestě z Práglu do Uranova sedm osm minut není takový kumšt. A za druhé mě mrzí, že jako stálý a spokojený zákazník (notabene skrze kraj daňový poplatník služeb autobusové společnosti) musím pak po zmiňovaných hodinách v „kolbence“ psát po večerech tento dopis. Zkuste, prosím, říct řidičům, kteří to nechápou, aby brali lidi ne jako nutné zlo, ale jako zákazníky, kteří po celodenní práci, kdy plní přání svých zákazníků, chtějí, aby tu byl také někdo pro ně a ne zase jen oni pro někoho.
Váš momentálně nespokojený cestující
NEBEZPEČÍ PÁDU DO PROHLUBNĚ, (NE)KLIKEJTE NA REKLAMU